Jaaroverzicht 2014

Kennismakingsweekend met de stoere strijders !

Op 6 en 7 december hebben we een weekend met alle strijders tegen kindermishandeling en seksueel geweld bij kinderen. Natuurlijk zijn de stoere bikers van BACA ook weer van de partij! Het was een bewogen weekend waarin sommige strijders besloten dat de klik er toch niet helemaal was, hebben andere zich juist super enthousiast aansloten bij onze stichting.  We kijken met genoegen uit naar volgend jaar waarin we zeker nog meer in beweging zullen zijn. Met een grote benefiet expositie een super Event Against Child Abuse,  en natuurlijk de eerste vakanties met voorafgaande kennismakingsdagen met de kinderen. We hebben er zin in !!!

anbi

Op 10 november ontvangen we van de belastingdienst officieel de ANBI status !

30 november

De eerste decembermarkt

Op zondag 30 november hebben we onze eerste markt, Patty en Jaimy en Jet stonden al vroeg op om op tijd op de braderie in Rijswijk te zijn. Het was een koude, natte maar succesvolle dag!

2 september

Den Haag 2 september 2014

Een gevoelige emotionele demonstratie met als afsluiting een bijeenkomst bij de Nationaal Rapporteur Corinne Dettmeijer en de medewerkers van de afdeling die zich bezig houdt met het oplossen van seksueel geweld bij kinderen.

8 augustus

Event Against Child Abuse

Op 8 augustus vind het eerste Event Against Child Abuse  plaats in het centrum van Renesse, het was een geweldige dag!

21 juni

Persoonlijke kennismaking met BACA

Op 21 juni gaan we even een kijkje nemen op een event van BACA en kennis maken met de bikers die zich zo inzetten voor de slachtoffers van kindermishandeling en seksueel misbruik! De klik is er en sinds dien zijn we steeds vaker samen te vinden!

13 juni tm 21 juni 2015.

Expositie Voor de lach van een kind

Van 13 juni tm 21 juni 2015 staan we met de stichting bij Kunstatelier Gina Wellandweg 2, 4326 SL Noordwelle om aandacht te vragen voor de problematiek rondom kindermishandeling en seksueel misbruik.

25 april

De expostitie

Op 25 april openen we de expositie met 15 emotiebubbels die de misstanden met onze kinderen aangeven. Sjoek de Vries, vertrouwenspersoon bij jeugdzorg Zeeland en Friso van der Wal zijn onder andere  sprekers bij de opening.

stichting

Zeventien april tweeduizend veertien: Stichting Voor de lach van een kind is officieel !

5 april

Million March Against Child Abuse Rotterdam!

De eerste demonstratie op 5 april 2014,  met de intentie hiermee kindermishandeling en seksueel misbruik beter bespreekbaar te maken.  Net voor de mars ook het eerste echte interview met de Groene Amsterdammer.